Verhalen uit het team Sanquin
Zo kan het ook voor jou werken

De vraag waarmee Sanquin bij ons kwam vijf jaar geleden was: ‘Wij hebben een nieuwe website nodig’.

Sindsdien zijn we partners en werken we zij aan zij aan de corporate-brede communicatie en online marketing van Sanquin. Samen met product owner, Tjipke Schouten, maken we strategieën concreet en creëren we draagvlak voor de veranderingen die Sanquin nodig heeft in de digitale wereld. In kortdurende, aaneengesloten sprints van 3 weken maken we steeds een concreet deel van de totale puzzel af.

 

De samenstelling van dit team is nog nooit veranderd. We zijn goed op elkaar ingespeeld. Vanuit theFactor.e kennen dertien personen met uiteenlopende expertises, varierend van een contentstrateeg tot aan een tester, de ins en outs van wat bij Sanquin speelt.

Voor specifieke vraagstukken combineren we snel en agile de nodige kennis waardoor we samen met Sanquin collega’s concrete uitdagingen tackelen en oplossen. Zowel structureel als ad hoc. Hieronder lees je ervaringen van teamleden en krijg je insights over hoe producten en toepassingen ontstaan, zoals intranets, websites en apps.

  • 10 sprints
  • 3 motorrijders
  • 6 bandleden