• > 42K bezoekers
  • 40 nationaliteiten
  • 37 radiostations
  • > 42K bezoekers
  • 40 nationaliteiten
  • 37 radiostations

Vier websites in de lucht

Die allemaal uiteraard responsive en geoptimaliseerd voor de kleinste schermen zijn. Voor elke site is er een andere doelgroep waarvoor Eurosonic Noorderslag, op basis van de customer journey’s, een optimale gebruikerservaring biedt.

Makkelijk, informatief en vol met beleving kunnen duizenden mensen op hetzelfde moment hun persoonlijke programma samenstellen, muziek delen, zien waar vrije plaatsen beschikbaar zijn en andere actuele info krijgen. Hier moet je zijn!

Ervaren zonder nadenken

Voor een rijke beleving en soepele overgang op de verschillende schermresoluties hebben we de site grotendeels ‘fluid’ opgezet. Dit betekent dat een pagina het volledige scherm van de bezoeker vult.

De websitebezoeker is bezig met het geweldige event waar hij of zij optimaal van geniet en wordt niet vertraagd door onvindbare content en niet werkende functionaliteiten.

Content wordt snel en optimaal weergegeven op het device waarmee de bezoeker rondloopt of zich van tevoren al oriënteert via een desktop of laptop. Responsive design in optima forma.

Festivalbezoekers en bookers gebruiken hun mobiel

De focus op mobiel is dan ook logisch met meer ruimte voor beeld en volop mogelijkheden voor het delen van content over bands op social media.

Zo delen zowel de meer dan 42 duizend bezoekers als de thuisblijvers allerlei content en draagt dit bij aan het doel van Eurosonic: het op de kaart zetten van Europese popmuziek.

Daar zit muziek in

We zetten ons graag in om ook bij jouw doelgroep de juiste snaar te raken. Met volop beleving, mooi design en goede functionaliteiten.

Meer weten?