diensten
Grip op je resultaat
We vertalen je businessdoelen naar online doelen en kpi’s, die we verwerken in een meetplan. Zo maken we het gedrag van je doelgroep en prestaties van je digitale toepassing meetbaar. We ontsluiten deze data in een overzichtelijk dashboard. Zo heb je realtime inzicht in de performance van je kanalen, en zie je of je website of app bijdraagt aan je businessdoelen.
Data driven optimalisatie
Met alleen inzicht ben je er niet. Daarom doen we op basis van de data-analyse verbetervoorstellen, en stellen we gerichte experimenten en UX onderzoek voor. Door onze werkwijze verbinden we kwalitatief en kwantitatief gebruikersonderzoek met andere datapunten en meetcycli binnen je organisatie, zoals Google Analytics en je CRM. Zo borgen we dat UX onderzoek integraal onderdeel wordt van optimalisatie en dat jij hier regie op krijgt.
We optimaliseren dus data driven: gebaseerd op data, en niet op meningen en aannames. Door continu te meten en te analyseren weet je waar de winst te behalen is. En door de verbeteringen snel door te voeren, verhoog je de tevredenheid van je gebruikers. Zo wordt je online dienstverlening waardevoller voor je organisatie.