In 2009 werkten we voor het eerst samen met Hippo (inmiddels BloomReach), aan een opdracht voor het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. Wat voor alle CMS'en DXP's geldt, geldt ook voor BloomReach: de manier waarop je het systeem inricht en het implementeert bepaalt het succes. Daar helpen wij graag bij!

Wat biedt BloomReach als voordeel ten opzichte van andere op Java gebaseerde DXP-systemen? Het is een systeem waarmee je je digitale kanalen centraal beheert en waar redacteuren makkelijk mee kunnen werken. Bovendien is het in staat om met jouw organisatieontwikkeling mee te groeien en te ontwikkelen.

BloomReach en theFactor.e

theFactor.e is een van de eerste Hippo (nu: BloomReach) partners in Nederland. Inmiddels zijn wij met trots Gold Partner van BloomReach. BloomReach over de samenwerking: “Samen hebben we al een grote groep klanten geholpen bij het verwezenlijken van hun digitale ambities. De technische expertise van theFactor.e in combinatie met het oog voor de langetermijnvisie van de klant, heeft al veel mooie projecten en een loyale klanten base opgeleverd. We zien theFactor.e als zeer belangrijke partner voor de verdere groei van BloomReach de komende jaren.”

De technische expertise van theFactor.e in combinatie met de langetermijnvisie van de klant, leidt tot veel mooie projecten en een loyale klantenbase.

Steven Fockema Andreae, Partner Manager van Hippo

Goed bij een complexe redactiestructuur en veel content

BloomReach kun je slim koppelen met andere systemen. Daarbij geven we je alle handvatten en tools voor een zo persoonlijk mogelijke communicatie via alle kanalen. Hierbij zet je profielinformatie, klantgedrag en de geschiedenis van het online gedrag van je bezoekers in. BloomReach ontwikkelt de producten en diensten met een vooruitziende blik, waardoor jij altijd een toekomstbestendig systeem hebt.

Is BloomReach duur?

BloomReach is niet goedkoop. Maar in dit soort situaties leidt ‘goedkoop’ vaak tot ‘duurkoop’. We hebben al vaak genoeg ervaren dat ‘goedkopere’ systemen uiteindelijk tot meer kosten leiden. Stel je voor: je koopt een systeem dat precies aansluit op jouw organisatie. Totdat jouw organisatie verder groeit en zich ontwikkelt. Dan blijkt opeens dat het systeem niet flexibel en adaptief genoeg is om te voldoen aan nieuwe eisen. Oftewel, je moet investeren in een nieuw systeem die dat wél kan. Lastig, omslachtig en bovenal: duur. Met BloomReach investeer je in een duurzaam DXP-systeem.

De belangrijkste voordelen van BloomReach:

  • Open source (niet kosteloos overigens), waardoor je de vrije keuze hebt van je bouw- en implementatiepartner;
  • Het creëren van relevante en persoonlijke ervaringen voor je bezoekers, vanaf de eerste keer dat ze je website bezoeken;
  • Eenvoudiger beheer van content voor al je digitale kanalen;
  • Inzicht in welke content werkt voor je doelgroep, voor een betere customer journey;
  • Integratiemogelijkheden met bijvoorbeeld CRM- en of eCommerce-oplossingen;
  • Flexibele en betrouwbare architectuur voor agile en open development.

Benieuwd hoe deze voordelen in de praktijk uitpakken? Wij schreven een artikel waarin we de voordelen van BloomReach toelichten aan de hand van een case. Benieuwd wat BloomReach voor jouw product of dienst kan betekenen? Wij denken graag met je mee!

Blij met BloomReach

In de afgelopen jaren hebben we al een heleboel organisaties mogen helpen met implementatie van BloomReach. Opdrachtgevers van ons die voor BloomReach kozen, zijn onder andere: Myler, Amerpoort, Bugaboo, Sanquin , Hogeschool Zuyd, Saxion Hogeschool, Hogeschool van Hall Larenstein en het Ministerie van SZW.

Meer weten over BloomReach?