“Het gaat niet om wat je verkoopt, maar om hoe je het verkoopt”

De waarde die een organisatie biedt aan haar klanten wordt in toenemende mate bepaald door de wijze waarop zij haar producten of diensten levert aan haar klanten. Een positieve klantervaring is cruciaal voor succes.

De voornaamste uitdaging voor organisaties in dit digitaletijdperk is het creëren van positieve klantervaringen, die waarde genereren voor zowel de klant als de organisatie zelf. theFactor.e helpt organisaties met het ontwikkelen van geïntegreerde (online en offline) bedieningsconcepten. Het bedieningsconcept is een effectief mechanisme voor waardecreatie. Het beschrijft de manier waarop de organisatie waarde levert aan haar klanten. Het omvat een duidelijke waardepropositie, de inzet en integratie van de benodigde kanalen en middelen, de gewenste klantcontactmomenten en de interactie die tijdens deze contactmomenten leidt tot positieve klantervaringen. Bovendien zorgt het bedieningsconcept voor focus en doelgerichtheid. Het stelt jou als organisatie in staat om regie te voeren over de online en offline activiteiten.

In deze whitepaper beschrijven we hoe we vanuit theFactor.e effectieve bedieningsconcepten ontwikkelen voor onze opdrachtgevers. We beschrijven dit aan de hand van het verhaal over de fictieve organisatie SOLAR en geven daarbij inzicht in onze benadering en werkmethodes.

Bon voyage!

You never really understand a person until you consider things from his point of view. Until you climb inside of his skin and walk around in it.

Harper Lee