Een uitzonderlijke CX én UX

Masterclass Customer Journey Optimalisatie

26 november 2024

Excap en theFactor.e presenteren samen een exclusieve masterclass voor professionals. Tijdens dit unieke evenement werk je samen met ons aan een uitzonderlijke User Experience (UX) én Customer Experience (CX).

Ontdek hoe je online gebruikerservaringen kunt verbeteren, klantinteracties optimaliseert én de betrokkenheid van medewerkers kunt vergroten.

Als deelnemer ga je zelf aan de slag en verbeter je jouw customer journey via:

UX: User Experience kun je verbeteren door de klantervaring van digitale ’touchpoints’ te analyseren. Oftewel: de interacties van gebruikers met digitale interfaces. Het doel is een naadloze ervaring te bieden, waarbij onderzoeksmethodes zoals usability testing en user-centered design worden ingezet.

CX: Customer Experience omvat alle interacties tussen klant en merk, van eerste contact tot after-sales. Door analyses, klantpersona’s, journey mapping en feedback loops kunnen we de belangrijkste touchpoints in de klantreis verbeteren.

Waarom deelnemen?

Deze interactieve masterclass wordt georganiseerd door excap en theFactor.e. Twee organisaties die elkaar versterken: samen combineren we kennis over de volledige digitale en offline klantreis.

Tijdens de masterclass bieden we je de kans om aan je eigen customer journey te werken. Dit betekent dat je niet alleen wat opsteekt, maar de nieuwe kennis ook direct toepast op jouw organisatie.

Voor wie is dit interessant?

Deze masterclass is bedoeld voor:

  • Customer Journey Managers
  • Product Owners
  • Marketing Managers
  • Managers Digitale Kanalen
  • Business Owners
  • CX Managers;
  • UX Managers;
  • Research Managers;
  • En meer!

Wat kun je verwachten?

  • De laatste trends op het gebied van CX en UX;
  • Inspirerende cases en best-practises;
  • Ontmoet andere experts;
  • Een interactieve masterclass boordevol tips and tricks.

Tijdens deze masterclass creëer je samen met ons de optimale customer journey voor jouw organisatie op basis van UX en CX.

Het doel is om de zaal te verlaten met alle elementen die essentieel zijn om je bedrijfsdoelen te bereiken en te overtreffen. Mis deze kans niet en leer hoe je een customer journey ontwikkelt die de klant echt centraal stelt.

Agenda

  • Datum: 26 november 2024
  • Locatie: Werkspoorkathedraal | Wasruimte
  • Adres: Tractieweg 41i, 3534 AP Utrecht
  • Tijd: 12:30 inloop, start 13:00 uur + borrel nadien

Inschrijven

Claim vandaag nog je vrijkaart en transformeer de klantreis binnen jouw organisatie! Vul het inschrijfformulier in en ontvang een bevestiging en verdere informatie per e-mail.