We zijn heel blij met de samenwerking die we met SEIN, het expertisecentrum voor epilepsie en slaapgeneeskunde, zijn aangegaan. SEIN is, net als theFactor.e, ambitieus en human first. Als top expertisecentrum voor aanvalsgewijs optredende (hersen)aandoeningen wil SEIN duidelijk zichtbaar zijn voor cliënten, verwijzers en ketenpartners. Het verbeteren van kwaliteit van leven voor mensen met epilepsie en slaapstoornissen staat hierbij voorop.

We zetten onze ervaring in om te zorgen dat uiteindelijk de relevante informatie bij de juiste mensen terecht komt. In co-creatie met SEIN en de verschillende eindgebruikers komen we tot een strategie en design. Dit is een belangrijk onderdeel van het proces want er zijn verschillende doelgroepen en gebruikers. Vervolgens starten we de bouw.

Umbraco

Besloten is om de nieuwe website te bouwen in Umbraco. Umbraco is heel geschikt voor informatieve en contentrijke websites. Redacteuren werken er doorgaans makkelijk mee en er zijn geen beperkingen ten aanzien van grafische ontwerpkeuzes.

In het traject om een partij te kiezen voor de bouw van onze nieuwe website sloot het plan van theFactor.e goed aan bij onze wensen. Ze begrepen onze behoeften en hun werkwijze sprak aan, net als hun portfolio. theFactor.e presenteerde zich daarnaast op een buitengewoon prettige manier dus ook dat gaf de doorslag bij de keuze voor de Groningers. - Casandra van Laerhoven, Manager communicatie SEIN

theFactor.e in de gezondheidszorg

Als digital partner hebben we diverse digitale toepassingen gerealiseerd voor diverse opdrachtgevers in de gezondheidssector. Sanquin, Menzis, UMCG, Elker, Cosis, Reinaerde, Amerpoort en UMC Utrecht is een greep uit ons portfolio.