Mathijs van der Kooi en Coen Boxem

Hoe Myler de uitzendwereld op z’n kop zet

Myler brengt opdrachtgevers en zelfstandig ondernemers in de IT en zakelijke dienstverlening bij elkaar. Niet via ingewikkelde uitzendconstructies, maar door middel van een inventief interactief netwerk. Het uitgangspunt: ZZP'ers moeten zonder zorgen aan de slag kunnen.

De vraag: help ons de uitzendwereld slimmer en beter maken. Volledig online!

En sinds 2014 werken we als team hier elke dag aan. Myler wil dat haar opdrachtgevers de beste ZZP’ers vinden. En dat snel en twenty-four seven.

Myler vroeg ons om de branded networks beter te positioneren, de conversie van profielen te verhogen en een algehele verbetering van de efficiency door de processen te stroomlijnen. Alles voor de beste match met een persoonlijk gevoel. Online persoonlijk maken.

Persoonlijke kwaliteiten dankzij personalisatie

Opdrachtgevers vragen professionals met specifieke kwaliteiten. Door middel van aan te klikken tags worden competenties en vaardigheden aan opdrachten gekoppeld. ZZP’ers doen hetzelfde in hun profiel.

Matching van vraag en aanbod van de beste kandidaten

Myler selecteert voor bedrijven als Fujitsu, Schiphol en Achmea constant de juiste kandidaten op basis van competenties en vaardigheden. Zo is er een uitgebreide flexpool vol geschikt talent nog voordat de vraag naar personeel er is.

Persuasive design verleidt de ZZP’er om het profiel compleet te maken

Als ZZP’er ben je graag in trek en ‘in’ voor de beste en meest interessante opdracht. Door vergelijkingen (benchmarking) en beoordelingen (ratings) door opdrachtgevers wordt het gebruik onder ZZP’ers gestimuleerd en worden ze als het ware verleid om hun profielen overzichtelijk en helemaal compleet te maken.

Bekijk de site  |  Case als PDF

 

Meer weten over deze aanpak?

Neem contact op met Arjan Wessels via a.wessels@tfe.nl of bel hem op 06 – 543 98 548.