Bij theFactor.e innoveren we om verder te komen in de digitale wereld. We maken prototypes van producten of diensten en onderzoeken of deze aansluiten bij de toekomstige vraag van de markt. Tijdens innovatie bootcamps zijn we hier met alle medewerkers mee bezig. Bekijk de video om te zien hoe zo'n bootcamp in z'n werk gaat.

Elk jaar een innovatie bootcamp

De valkuil bij innoveren is dat door tijdgebrek en versnipperde focus concrete uitwerking en het toetsen van een nieuwe dienst of product vaak achterwege blijft. Daarom organiseren we jaarlijks een innovatie bootcamp waarin alle medewerkers hun innovatie-ideeën pitchen die we binnen drie dagen uitwerken tot een prototype.

Een van de concrete uitkomsten is usability lab Billy. Ontstaan vanuit het idee: “eigenlijk zouden we met een camper naar de doelgroep moeten om producten en ideeën van onze klanten te toetsen.” Na bewezen succes is Billy 2.0 in de maak en gaat nog meer en betere testfaciliteiten en comfort bieden.

Onze insteek voor innoveren is vanuit de overtuiging dat je ‘het gewoon moet doen’. Hierbij hanteren we design thinking principes.

Ook een bootcamp organiseren?

Neem dan contact op met Harald Middel. We helpen je door advies of met de begeleiding van een innovatiebootcamp met je eigen team.

Wil je eens per twee maanden onze nieuwsbrief ontvangen?
Bedankt ! Fijn dat je op de hoogte wil blijven.