Eurosonic Noorderslag. Nieuwe designs, huisstijl en een cool filmpje

Tel dit eens bij elkaar op: sponsor zijn van een van de leukste festivals in Europa en dat ook nog eens in onze hometown Groningen? Dat is 1 + 1 = 3. Synergie!

Wat gebeurde er dit jaar?

Terwijl we vorig jaar de stap richting mobile first maakten en vier websites ontwikkelden, hebben we dit jaar aandacht besteed aan vorm en stijl. Verderop zie je voorbeelden daarvan.

Ook dachten we na, samen met Eurosonic Noorderslag, over hun toekomstige uitdagingen, zoals de opkomst van concurrerende festivals. We gaan eraan werken dat ESNS met haar unieke karakter de concurrentie voor blijft.

Een andere uitdaging is dat ESNS een jongere doelgroep beter wil bereiken. In de loop van 2017 staat dit op de agenda. We hebben flink wat ideeën in ieder geval.

European Talent Exchange Programme (ETEP)

We pakten hier de homepage en de results pagina aan. Neem maar even een kijkje. Het gaat om eenvoud en overzicht en dat in een modern jasje. Zo maakt ETEP direct duidelijk wat hun doel is en begrijpen de online bezoekers direct wat het doel is van de website en wat zij eraan hebben.

European Border Breakers Award (EBBA)

Elk jaar kunnen muziekliefhebbers uit Europa hun stem uitbrengen op één van de tien award-winnende acts die baanbrekend zijn. Op de openingsavond van Eurosonic Noorderslag wint een van deze tien acts deze belangrijke publieksprijs.

We hebben het  stemmen makkelijker gemaakt door een betere look and feel, met een nieuwe huisstijl. Bekijk de site maar eens. Misschien wil je nog stemmen op één van de acts?

Noorderslag

Voor Noorderslag hebben we een re-design van de homepage gemaakt, met een (al zeggen we dat zelf) heel cool filmpje. Oordeel zelf. Welke gevoel geeft het jou?

Wil je dat we ook naar jouw digitale wereld kijken?

Neem dan contact op of meld je aan voor een vrijblijvend getStarted. We zijn benieuwd naar jouw wensen en uitdagingen.